Salzburgot látni és...

2013. augusztus 4., vasárnap

Kissé kiforgattam a délitáliai városhoz fűződő szólásmondást. Történt ugyanis, hogy salzburgi utazásom előtt elvonultam egy megfelelő helyre és kötöttem egy szerény biztosítást magamra és csomagjaimra.

A kedves hölgy megmutatta a listát, hogy mi mindenre vonatkozik ez a tényleg szerény, mondhatni fapados biztosítás. Amúgy, eltelve az utazás előtti jóleső várakozástól, vidáman és optimistán ültem előtte, amikor a jegyzékben a következőt olvastam: "holttest hazaszállítása". Hű, mondom nevetve, de azért egy picit meg is borzongva, nem szándékozom Salzburgban elhalálozni... Bár, tettem hozzá, az életrajzomban - mint zenerajongónak és zenei könyvtárosnak -  egészen jól mutatna a világ "legzeneibb" városának neve, és remekül ellensúlyozná prózai, Zalaszentgróton történő születésemet...
De a biztosítás megkötésével minden veszély elhárult, hiszen Murphy óta tudjuk, hogy akkor biztos történne valami, ha nélküle kelnék útnak. Így, felvértezve viszont még a csomagomat sem fogják ellopni, ha ráadásul vigyázok is rá és magamra :)

Búcsúzom az idei Ünnepi Játékok hivatalos filmecskéjével. Jó mulatság többször is végignézni és azonosítani, kiket is ismerünk fel. Nekem viszont, okulva a benne látott példán, kellene a kezembe egy "Jegyet vennék" táblácska világnyelveken a Giovanna D'Arco előadásai előtt...


2 megjegyzés:

Theo írta...

Great!

Kataliszt írta...

Kösz! és valóban, működött Murphy: minden flottul ment odakint, ráadásul épen és egészségesen hazaérkeztem :)